Reklamacije

Za sva pitanja u vezi reklamacija molimo da nam se javite na telefon 060 700 40 33 ili nam pišete na kontakt@fitaky.rs kako bi u što kraćem roku dobili odgovor na reklamaciju.
Ukoliko je pošiljka oštećena u transportu niste je dužni preuzeti, u tom slučaju ćemo u potpunosti zameniti oštećene proizvode ili izvršiti povrat novca. Preuzimanjem pošiljke potvrđujete da ste primili ispravan i neoštećen proizvod, zbog toga obratite pažnju pri preuzimanju.

Ukoliko želite da naručen proizvod vratite, možete ga zameniti za druge proizvode, u manjoj ili većoj vrednosti, sa doplatom ili povraćajem novca u zavisnosti za koju se opciju opredelite. Vraćanjem proizvoda a bez zamene za neki drugi, dobijate svoj uložen novac na isti onaj način koji ste vi platili, gotovina ili na račun sa koga ste platili platnom odnosno kreditnom karticom. Proizvod koji menjate ili vraćate OBAVEZNO mora biti neoštećen, da nije korišćen i U ORIGINALNOJ AMBALAŽI. Kupac snosi troškove dostave prilikom zamene (dostava u oba smera: i vraćenog proizvoda i novog koji se uzima u zamenu) ili vraćanja proizvoda.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva zameniti proizvod ili vratiti uložen novac.

Napomena: reklamacije primamo u roku od 7 dana od prijema pošiljke.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Fitaky d.o.o. je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.